SKRIVET: 2010-10-25, kl 18:12:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

funderingar!

Hej, godag och hallå!

Jag har inte skrivit på ett tag, och varför nu detta undrar ni?
Jag har funderat, kanske inget ovanligt säger ni som känner mig ;p men när jag funderar måste jag ta det lugnt, jag kan inte lyssna på någon musik, för då konsentrerar jag mig på fel sak, kan absolut inte tänka på alla inlägg jag ska skriva... haha, ni förstår säker inte på mig - men nu förstår ni lite mer.

Jag har på sista tiden kollat in massa olika bloggar, fråga mig inte varför - då hittade jag en jätte fin foto blogg som gav mig sån insperation att jag blev super sugen på att göra något liknande, fast på mitt sätt.
Fotar farbrorn - Hon fotar jätte bra, men det var blogg designen jag drogs till. Den är helt "vit", GÅ IN OCH KOLLA!
Jag blev jätte sugen på att starta en sån blogg istället, även om jag inte haft denna så långe så var det tänkt från början att det bara skulle vara en FOTO BLOGG!, bara massa bilder som folk kan bli inspererade av och där jag kan visa det jag älskar mest.
- Det första problemet är hur jag fixar mig en sån snygg blogg design?
- Andra problemet, hur får jag sån bra kvalitet på bilderna?
- Tredje och sista problemet är vad ska jag göra med den blogg jag lämnar bakom?

Hjälp mig! ,det är ändå ni som ska läsa all massa blaj jag skriver ;)
Vad tycker ni jag ska göra?
Skulle ni förlja med mig om jag flyttar bloggen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: