SKRIVET: 2010-08-07, kl 10:54:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

en go morgon

Mysig kväll igår, som sagt tilbringade den på åstols rökeri. Sjukt gött, jag valde fisk burgare... som sist. Och efter det blev det glass på ett mysigt café medans dom andra satt kvar på rökeriet. Vi satt och såg solen gå ner och det var vackert. Det var sjukt mycket folk på rökeriet igår ,så maten var mycket försenad :/ men men, den var god när den väl kom.


Detta åt jag på rökeriet :)

Jag, lillebror och kusinen elin

Såhär såg jag ut under kvällen. Linnet: köpte jag i borås - hm, Skjorta: Åhlens, Shorts: Bik Bok (Convers)

Vi satt i solen, när den sakta gick ner.


Idag bär det av tll marstrand med familjen ,först ska jag diska , göra lite träning och sen gå ner till stranden en sväng. Men sen åker vi dit. Vi tar alltid en liten trip till  arstrand varje år med våran båt, det är super mysigt. Vi går runt i affärerna ett bra tag och man kommer alltid hem med något nytt. Ibland äter vi på fin resturang men ibland nöjer vi oss med fish and chips :) Får se vad det blir idag?

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: