SKRIVET: 2010-08-25, kl 22:11:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Film - När den är som bäst!

Jag lovade er igår att jag skulle sätta betyg på Remember Me, som jag såg för några dagar sen.

Jag gillar inte filmer som är för seriösa och kärleksfulla. Jag känner att det ska finnas en realism i filmer eller ska dom vara helt ur flippade! En löjlig kärleks film är ju bara en löjlig kärleks film.
Men denna filmen var helt otroligt bra. Den var inspererande, fick en att tänka till och slutet var fantastiskt! Jag rekomenderar den mer än mycket för alla. Men för folk som inte gillar dom lite lugnare filmerna är detta inget för er. Vad mer kan man säga, Robert Pattinson var fantastisk. Lost tjejen (namnet hon går efter) var också väldigt bra, har inte riktigt fastnat för henne ännu. Men ser fram imot att se mer av henne.

Och tillslut betyg: 5/5
Alltså sjuuuuukt bra! se den. (det bästa var ett jag blev överaskad av hur bra den va.)






jag har stans bästa vän och jag ville bara säga det (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: