SKRIVET: 2010-08-28, kl 12:41:24 | PUBLICERAT I: Musik/Film

i can't wait!

Såg trailern till "Harry Potter och dödsrelikerna" för 20 gången typ. Jag längtar helt sjukt mycket till premiären! Det börjar lida mot sitt slut och den sista "boken" kommer komma ut i två filmer! Vilket jag tycker är toppen, drar liksom ut på det :) Är lite av ett fan. Jag älskar filmerna, och varje gång det kommer ut en ny film får jag typ "Harry Potter feber". Jag måste typ kolla på alla filmer som släppts innan. Längtar ni lika mycket som jag efter detta spännande slut?


Isabel

Om jag gör, Harry Potter har alltid varit grym! Men det ÄR PÅ TIDEN att den någonsin blir klar, för gud hur många år har den här filmen gjrots nu egentligen.. hehe :)



PUBLICERAT: 2010-08-28, 19:26:04 | URL: http://karinisabel.blogg.se/
sv:

Vet inte men himmla länge! ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: