SKRIVET: 2010-08-17, kl 19:21:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

i'm sorry , what!?

Förlåt för att det inte blev något inlägg om skolstarten. Jag var väldigt sur efter den dagen. Hamnade i en klass som... ja, den var inte som jag väntat. Hittade ingen som jag kände likheter med, om ni förstår vad jag menar.

Idag kändes det bättre och jag började snacka med några och så, kändes bra. Vi tog även enskilda kort idag, man skulle typ posa, jag trodde jag skulle dö. haaha, verkligen inte min stil x). Imorgon ska vi ha Hulesärkel typ, det är en tävling 3:orna ordnar. Man ska klä ut sig (vi ska vara hiphopare) ,fixa flagga och heja ramsa. Det kommer nog bli roligt, man ska göra massa stationer och övningar. Jag tror inte det blir några bilder tagna imorgon. Ni får ha det så bra ,pusshej /a



Ska troligtvis se denna med pernilla. Vad säger ni, är det värt? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: