SKRIVET: 2010-08-10, kl 17:22:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sånt jag glömt !


Min outfit för några dagar sen. Ett linne jag köpte i borås på hm + en klänning/kjol från topshop.
Jag har vikt ner klänningen och bildat en kjol, älskar den!





Marstrand:


Båttävling - BMW

mat - Fish and Chips!

Pottenoster - vi åkte ut till fyren innan det bar av hem.

Linus, Jag och Ebba - Chillar i solen längstfram på båten.

De två nagelack som hängde med hem - Lila (mitt) och rosa (mammas)

Sorry för så mycket bilder. Mitt photo shop dampade idag. Hade tänkt göra en bild med alla bilder ,men den bara la av så det blev inget med det. Nu bär det av till träningen och sen direkt ut till risön och myskväll med alicia och hennes vänner. /a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: