SKRIVET: 2010-08-06, kl 23:29:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

he is to good to be true ...

can't take my eyes of you .


Sjukt taggad var jag , stod längst fram och skrek!

Mina muppar adam och anton var uttråkade ,så dom tog en sväng till skylltfönstret...

Såhär såg han ut, glasögonen på, slippsen perfekt, synten och det underbara håret

hmmm, jag älskar ditt ruffs!

4 o'clock ... time for dance

Underbar låt, lugn och soft . brooklyn sun .

tack och hej . ni är fantastiska och jag vill äta upp er allihop. eller som ja sa i bilden hem .
bahaa, jag vill bara ta hem honom och ruffsa in mig i hans hår, lägga honom i min säng och stå och kolla på han... jag vet att jag inte är normal - har aldrig sagt det heller. ;)
sov gott mina vänner i morgon bär det av till marstrand /a

Ps. försökte väla ut bra bilder, svårt eftersom jag inte hade kollat igenom dom så bra innan.


Karolina Goes crasy-k

önskar jag kunde gå på konsert... :/



PUBLICERAT: 2010-08-10, 12:12:37 | URL: http://crasy-k.devote.se
Amanda

ah, det va synd.

det va sjukt bra drag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: