SKRIVET: 2010-07-04, kl 20:14:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

blogg.se?

Hej! Mitt namn är Amanda och det är jag som kommer driva "godmorgonamanda.blogg.se". Varför jag valde just det blogg namnet har jag ingen aning om. Men varför jag valde blogg.se är för mig ett självklart val. Har testat runt lite på olika bloggar devote/blogspot/blogg.se och jag känner att blogg.se är lättast. Men innan jag kommer igång med denna bloggen ska jag fortsätta blogga på http://www.amandahej.blogspot.com/ - kolla in den om ni inte har något annat för er. För jag är nämligen rätt nöjd med den, men som sagt blogspot är svårare än blogg.se. Därför tar jag en test månad på denna bloggen och sparar den andra. (eller så bloggar jag på båda?) vad tycker ni? /a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: