SKRIVET: 2010-07-17, kl 12:12:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

godmorning my friend

Vaknade för någon timme sen av att moster ringde. Jag tror det inte blir någon resa till Stockholm för mig. Hade planerat det annars. Salem på skansen (Tisdag) och moster som hyr lägenhet där uppe. Men det blir för mycket pengar ,får dra på Salem när han kommer till Borås 5 augusti istället.

Det är regn i lyften och jag tippar att det blir en "inne" dag, med film och kortspel. Nu har äntligen kusinen kommit ut till ön. Ska dra in till grannhuset nu och hälsa på mina nära och kära.



Dagens - Blogg! :
Kolla in Karin Ohlssons blogg idag - Kakans foto och illustrationer. Hon målar sjukt bra och jag blir super inspererad av hennes blogg. Hon har även släppt en bok. Den heter "Hundra illustrationer på fyrahundra + trettiofem dagar". den verkar fett nice :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: