SKRIVET: 2010-07-18, kl 21:45:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Save the blueberry!

Hej och Hå!
Nu har jag, som ni ser åter igen fixat bloggen. Ser ni vad det är?! Jaha juste, jag har laggt till lite go musik på en ipod. Hoppas ni gillar musiken och om ni inte gör det - lyssna inte!

Idag har jag plockat ännu mera blåa bär! Sjukt gott och en himmla massa finns det här på vår lilla ö. Idag har jag badat, seglat ätit, ätit och ätit. Sen drog alla idag - Folk börjar ju jobba i morgon igen. INTE JAG! Jag får stanna på lilla ön en vecka utan vänner, bara min familj. Sen kommer folket igen.


Dagen tipps: 
Du måste inte leva för alla andra. Du ska leva för dig och för att du ska må bra. Var den du är, även om det känns som allt skiter sig när du är du.  För ditt liv är nu! /a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: