SKRIVET: 2010-07-05, kl 22:51:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

the day is done

Har nu varit inne på Heden och kollat Cajsa spela match mot Finland. Dom spelade bra men förlorade med några bollar. Cajsa fick inte så mycket chanser tyvär men hon spelade bra ändå. I morgon är dag min tur att möta det Finska laget. Men först blir det shopping tur med Cajsa. Vi ska nämligen handla present till Pernilla som fyller år på Onsdag, får se vad det blir. Sen ska jag även hämta ut bio biljetter till "Eclipse". Den tredje filmen i "The Twilight Saga Serien". Jag kan säga att det inte är en av mina favorit filmer och jag kan också säga att jag förväntar mig inget. Men vad gör man inte för sina behövande kompisar. Och det är alltid trevligt att gå på bio!

Jag ska även säga att mallen jag använder är gjord av Tescho. Gå gärna in där och kolla, hon har jättefina mallar som är helt gratis. Men som ni ser har jag inte lagt in någon header och det kommer, så småning om. Ni får ha lite tålamod med mig. Men då vet ni varför sidan ser lite halv färdig ut. Nu har jag ialla fall min grund mall. Här ska utvecklas! godnatt gott folk /a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: