SKRIVET: 2010-10-04, kl 18:16:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

100 bilder + mer?

Detta är en av bilderna jag tog idag + massa natur bilder!


Jag mår bra!
Var ute och fotade i morse, IGEN!
Och jag älskar det, jag hade glömt hur roligt det är att få bra bilder. 
Nu när jag har kommit igång igen med fotandet ska jag dra igång mitt projekt.
Jag har tänkt på det länge. Jag ska sätta upp fullt av bilder över min säng. Jag har en stor tom vägg som måste fyllas med insperation! Jag har hittat en sida där man kan få 100 bilder utskrivna gratis.
Först tänkte jag välja ut 100 bilder som jag redan har fotat. Men det blir för jobbigt, hitta bra bilder bland alla de andra. Jag bestämde istället att jag ska göra det som ett uppdrag för mig själv. Varje gång jag fotar ska jag välja de mest inspererande bilderna och lägga dom i en mapp. För att slutligen framkalla dom på den där sidan.
Vad tror ni, låter detta som en bra idé? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: