SKRIVET: 2010-10-07, kl 18:30:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

lycka är film .

Skolan har varit jätte jobbig idag. Skulle Engelska skulle översätta en text på typ 5 sidor. Jag har en sida kvar och har skrivit typ 6 handskrivna.... Jag orkar inte. Sen hade vi någon meningslös debatt, vår lärare suger.
Nu ska jag i alla fall snart träna. Har suttit och övat in en låt. Efter att ha spelat den typ 10 gånger fattar jag vad budskapet igentligen är ;P "When i look at you".

På söndag är det SM och jag är sjukt taggad! :D Vi ska vinna och jag ska minnst göra 10mål i varje match ;) I morgon är det mys kväll med Lisa. Tror det blir film hemma hos henne eller mig, med högar av popcorn!!!! På lördag ska familjen hem till några kompisar, det blir mycket denna helgen - ROLIGT!
Uppdaterar lite dåligt nu, men är sjukt trött..

Idag var jag också inne i stan på morgonen, skulle kolla fötterna! Allt gick bra, han trodde inte det var något allvarligt. Så vi får hoppas på det. hahaa, när jag kliver in i väntrummet kommer Patrik Sjöberg ut x) Väldigt randome måste jag säga. Bara fötterna håller under SM så ...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: