SKRIVET: 2010-09-04, kl 12:00:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

dagen som går.

Hej hopp!

Min dag kommer vara stressig. Men jag hoppas att den blir bra ändå. Försöker se positivt på den.
Jag ska först spela match i Lundbystrand på förmiddagen. Sen efter det ska jag bära in en "flagga" på campions league match i partille bo hallen. Efter det hoppas jag på en liten present från mina kära vänner pernilla och cajsa. Vi ska dela presenter och pernilla har bakat tårta :) Sen runt 20.00 tiden bär det av in till stan med pernilla. För vi ska se "I rymden finns inga känslor". Den verkar himmla roligt så det blir nog bra.

Hoppas jag bara hinner med allt!


Längesen jag var på bio nu, ikväll blir det "i rymden finns inga känslor"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: