SKRIVET: 2010-09-09, kl 19:05:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

don't feel like dancing tonight.

Och nu har det också slagit till mot mig.. Denna nedrans förkyldningen! Jag ligger i min säng och har gjort det sen jag kom hem runt 16 :( Jag har inte tid med att bli förkyld. Vi är lediga i morgon från skolan, så det skulle bli en mysig långhelg med mycket sömn och få tid att träffa folk. På söndag är det även match för min del.. Jag kommer trorligtvis få hoppa den, om det inte blir bättre snarast!

Blir nog film ikväll och mys med familjen - om dom vill mysa med snoriga mig?!
och i morgon blir det mer film, ingen vill ju träffa en sjukling ;/ sen drar familjen ut på äventyr så natten blir i ett tomt hus. Inget jag gillar måste jag säga ...
Ajha, tänk positivt amanda positivt!!!! ;D


monki you make me fall in lovewith you. you better stop doing that.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: