SKRIVET: 2010-09-23, kl 18:33:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Harriet Ohlsson. - I'm an grown up woman!

You kissed his ear from your heart once around
He asked you: ”what was that all for?”
and you told him: ”Hey stupid, that´s what lips are for”



Idag har jag varit ledig, vi har typ resushdag eller vad det heter? Så jag har gjort lite läxor och sånt där nice som alla gillar! Sen runt 14 åkte jag ner till banken för att träffa mamma. Vi skulle skaffa Bank kort och id-kort till mig :) Innan detta har jag inte haft så jätte bra koll på mina pengar. Eller jag har ju inte köpt för flera tusen varje månad, men jag har liksom inte sparat pengar hellar. Jag tror att det är väldigt nyttigt att få ta hand om sina egna pengar, så detta blir bra amanda!
Men jag måste säga att jag blir lite nervös när vi står där på banken. Jag ska få ett eget kort där jag kommer ha massa pengar.. Tänk om jag inte lyckas hålla i mina pengar och nu när hösten är på väg är det så mycket man måste inför skaffa. Hjälp, om jag inte lyckas? Jag är sån som gärna vill spara och "ligga plus"!
Vi säger väl fortsättning följer. Korten kommer om några veckor. /a


liindblaads

oh vad skönt :)

jag har avtt i skolan :P



PUBLICERAT: 2010-09-23, 20:57:03 | URL: http://liindblaads.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: