SKRIVET: 2010-09-13, kl 20:19:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag har inget att skriva här

imorgon är det skolfoto !!!!!!! Hjälp, den var jag inte med på. Och mitt ansikte ser ut som typ ett "risk"-spel och jag får flipp. Jag tycker jag har hyfsat bra hy annars, visst får man lite finnar här och där men annars helt okej. Men dom senaste veckorna har varit KATASTROF! Och först denna veckan hittade jag sånt där medel?. Och självklart ska man inte ha någon founetion hemma för den som jag ville köpa var slut! Kan man ha mer otur? Jag får väl komma till skolan i morgon med en påse på huvudet. Annars kommer jag dööööö!


G2 / Gosia

Visst är det! :D



PUBLICERAT: 2010-09-13, 20:40:15 | URL: http://gosias.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: