SKRIVET: 2010-09-08, kl 19:24:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

make me proud!


Andra albumet (av tre) är ut och hon fortsätter att visa hur himmla grym hon är!
Robyns musik får en att vara stolt svensk. Hon gör det där lilla extra och när jag hörde
Indestructible på den nya skivan tog hon mig med storm. Alla låtarna är rysligt bra men
den får mig att bli riktigt glad. Tack Robyn för musiken du gör och den kunde inte komma
vid bättre tillfälle. Behöver all insperation jag kan få just nu. 

Lägger ut länk till playlist på spotify!
Robyn - den där himmla bra.


eee

Svar: Nej Amanda... Så är det inte.

Fem procent av alla invandrare som kommer till Sverige har haft det svårt i sitt hemland. och dom tycker jag vi ska ta in i Sverige, dom som verkligen har det svårt. Men alla andra då... Dom som inte alls har så mycket problem som dom säger. Dom kan vi hjälpa på plats!



PUBLICERAT: 2010-09-08, 23:08:07 | URL: http://happybirhtdayyes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: