SKRIVET: 2010-09-28, kl 22:07:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

men åååååååååh!

Har inte varit min favorit dag idag...
Maten var skit i skolan, så jag och en kompis valde att vi skulle äta thai mat istället.
När vi väl kommer dit och har bestämt oss säger dom att det inte öppnar fören 11. Och vi äter ju tidigt och hade inte så lång rast så vi fick snabbt ändra vår super goda plan. Vad finns det i mölnlycke?, ingenting typ innan 11.
(vi ville inte ta pizza) Då fick det bli vårt favorit ställe - COOP! ;) Där hänger vi mycket...
Jag köpte mig en stor macka med räkor och en drick yougourt. Gott!
Jag lägger ner min plånbok i väskan, som jag sedan bär med mig hela dagen. När jag ska ta bussen hem hittar jag inte min plånbok!!!!! JAg letade över hela skolan, där jag hade varit under dagen. Jag gick tillbaka till coop och frågade om dom hade sett något, inget :/
Jag hade tur i oturen eftersom jag inte hade några pengar i plånboken. Men jag hade två busskort, ett medlems kort, lisebergskort, två bibloteks kort och några kort och annat. Som är surt att tappa, det blir så mycket man måste fixa med. Jag blir så arg på sånt!

Det är typiskt min otur. Har jag berättat att någon snodde mina convers också! Vem gör det? Dom var nästen helt vita, men luktade apa!
Ni får sova så gott /a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: