SKRIVET: 2010-09-26, kl 22:44:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny sak.

Blev två inlägg lite snabbt här. Har inte hunnit med att skriva idag. Först var det kyrkan med mammsen! Sen drog vi en snabb sushi på väg in till stan. Jag var nämligen fanbärare + bollkalle på en match. Inte vilken match som helst utan en champions league match i scandinavium! Ni kanske såg mig. Jag bar in en flagga i början av matchen, stod i mitten jämte en grymt lång dansk målvakt! 
Sävehof förlorade (tyvär) men jag måste säga att det var rätt fräckt att sitta på "parket" nere vid planen, bakom alla kända spelare. Hahah, vad nördig jag låter, men det var rätt häftigt. Såg ni matchen? 


Kolla vad fins strumpor min mamma har köpt till mig! :)
Jag älskar strumpor i alla möjliga olika färger och nu har jag två till färgklickar på mina
alltid för stora fötter. Dessa är från stadium - märket: Warp (samma som jag har på min skidjacka?)
Vad tycker ni?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: