SKRIVET: 2010-09-03, kl 16:50:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

oh my goooooood!

Jag dör av stress. Fick reda på av en kompis idag att mitt handbolls lag ska vara med på en cup DENNA HELGEN!!!! Jag spelar bara en match, men ändå. Det sabbar ju hela min planering.
Igår han jag bara hem och vända förstår ni, så det blev inget inlägg. Jag var ialla fall på Öckrö och åt räkor och pratade en väldigt massa svengelska hehe.

Idag är det inte Öckrö som gäller utan nu bär det av till Alingsås för att käka kräftor tills man får ont i magen. mhh, vad gott! :) Vi ska hem till familjen bengts på kräftskiva. Kommer bli väldigt mysigt tror jag.

Kläder: Min långa maxi kjol och ett fint hm linne.
Humör: Trött, men taggad!

Får se om det blir några bilder tagna under kvällen (haaha, tror ni jag kan låta bli?)
Imorgon sent på kvällen blir det bio med min käraste pernilla. Och vi ska se.... Det får ni se imorgon ;)
puss /a



sådär halv frääächh! - dags att fixa iordning sig.


Isabel

sv; haha så trevligt! ;)



PUBLICERAT: 2010-09-03, 17:37:24 | URL: http://karinisabel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: