SKRIVET: 2010-09-12, kl 13:31:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

i want this and i want you!






Jag har lite tappat insperationen för att fota... Jag älskar att göra det fortfarande, men jag har ingen insperations källa. Om jag inte är inspererad till att ta upp kameran och se ett mästerverk i varje bild jag tar tycker jag det är tråkigt... Jag vill fota, mest hela tiden. Men jag ser inte längre de där roliga med att göra det, eftersom jag aldrig får dom där super snygga bilderna. Självklart ska jag inte ge mig och bara sluta fota. Men när jag tänkte på det igår, så har jag inte varit ute på någon av mina "foto rundor" på flera veckor... Och det måste ske en förändring, så när jag blir frisk igen ska jag ut och fota gärnet!!! Och sen ska jag redigera, det har jag också inte gjort på åååååååår! Sen ska jag visa resultatet här på bloggen. Får se hur långtid det tar innan bilderna är uppe? /a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: